2. krok košíka
V druhom kroku košíka ako prvé vypĺňate fakturačné údaje, tzn. údaje, ktoré budú uvedené na faktúre k objednávke. Možnosť Adresa objednávateľa je rovnaká ako adresa doručenia je prednastavená, zmeniť ju môžete odkliknutím zaškrtávacieho políčka v prípade, že kvetinovú zásielku objednávate ako prekvapenie pre inú osobu. Po odznačení políčka sa Vám zobrazí možnosť vyplnenia Adresy pre doručenie objednávky, kde zadáte kontaktné údaje osoby, pre ktorú objednávate kvetinové prekvapenie. Prosím nezabudnite správne uviesť telefonický kontakt na obdarovanú osobu, aby sme mohli kvietky bezproblémovo doručiť až priamo do rúk obdarovaného. Nebojte sa pri telefonickom kontakte s obdarovaným prekvapenie nepokazíme a neprezradíme, že ide o kvetinový dar ;)
PROSÍM POZOR! Ak objednávate kvetinové prekvapenie pre inú osobu, použite vyššie popísanú funkciu (ODZNAČTE políčko Adresa objednávateľa je rovnaká ako adresa doručenia a SPRÁVNE VYPLŇTE Adresu pre doručenie objednávky), nakoľko priležitostne musíme telefonicky kontaktovať objednávateľa (pri problémoch s platbou alebo dostupnosťou) - ak zadáte ako objednávateľa priamo obdarovanú osobu, môže dôjsť k nedorozumeniu a pokazíme prekvapenie.
Faktúru nikdy neprikladáme k objednávke v papierovej podobe, ale po ukončený objednávky ju zasielame na email objednávateľa v elektronickej podobe. Nemusíte sa teda báť, obdarovaná osoba faktúru v zásielke nedostane.
V prípade, že nakupujete ako firemný zákazník, venujte prosím pozornosť dôkladnému vyplneniu vašich fakturačných údajov. Ich zmena po odoslaní objednávky nie je možná, pretože objednávky sú spracované elektronicky.
Kvetinové boxy, črepníkové rastliny alebo smútočné aranžmány a vence z rezaných kvetov neodosielame mimo okolia mesta Trnava.